onsdag 11. mars 2009

Min Hage, ja min helt egen hage...


Gresset er grønt, himmelen blå, fuglene kvitrer, sorgene er små. Hagen din skal være et idyllisk og rolig sted, hagen skal gjenspeile hjemme ditt, du skal ikke slite deg ut, men du må tåle å jobbe litt for å holde akkuratt din hage i orden.


I ca 8 mnd har jeg drevet Min Hage, det er ikke hvilken som helst hage, den har ikke gressplen, himmelen er ofte blå, men det er på utsiden sammen med fuglekvitteret. Sorgene er små og idylldagene mange, velkommen til min butikk Min Hage. Min Hage er en fagblomsterbutikk med høy stolthet for selve faget, tradisjoner og setter her settes så klart kunden i fokus. Min hage gjenspeiler kanskje ikke hjemmet mitt men den sier nok mye om meg som person. Jeg sliter meg ikke ut, kanskje i perioder men som sagt så må man jobbe litt for å holde hagen sin i orden.


Nå begynner våren, om ikke mange ukene begynner trærne smått å våkne til liv igjen, trekkfuglene vender tilbake og himmelen blir blå. Nyt din egen hage og ta gjerne turen innom min for inspirasjon og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar