onsdag 27. mai 2009

Janicke + Henning

Bryllup 23. mai 09


Janicke min gode vennine og hennes kjære Henning giftet seg 23. mai 09 og jeg var så heldig å bli bedt. Som de blomsterpiker vi er stod vi hele fredagen å lagde brudebukett, bordpynt, corsager osv osv.. Et hav av kreative og morsomme arbeider til den store dagen.

Lenger ned i bloggen ser du test-bordpynten som ble laget for å se hvordan materialene oppførte seg sammen og for å forsikre oss om at teknikken fungerte. Viktig det for en så stor dag. Det fungerte bra, bruden likte ideen og vi lagde 4 slike. Brudebuketten som så klart er det aller viktigste ble kjempe artig, veldig "Janicke" syns jeg.











Buketten er laget av Calla, Vanda orkide og Ocean-song roser.





I håndtaket er det festet et grønt eple for å følge den røde tråden i all pynten denne dagen, alle bordkortene er laget av grønne epler og borddekrasjonene er også laget av grønne epler.


Kjernen i brudebuketten er også ett grønt eple.

Bruden ble veldig fornøyd og hun fikk noe som gjenspeiler seg selv og sin kreativitet. Ideen til arbeidene er hennes egne og jeg håper og tror med godt sammareid at vi fikk dette til :)



GRATULERER SOM NYGIFTE JANICKE OG HENNING! <3 align="justify">






















ø

1 kommentar:

  1. Åh så fin! Jeg bestiller herved en men med usikker leveringsdato ;-) Det greit eller? hihi

    SvarSlett