tirsdag 21. april 2009

Nostalgi

Jeg har ryddet i noen permer og album fra gamle Min Hage og fant noen gamle bilder, slik det en gang var, da butikken lå i Kongensgate. Gamle bilder og en skanner er en god kombo, me like! :)
Det er viktig å ta vare på det gamle, gode tradisjoner med ærlige intensjoner og en brennende lidenskap bak den man gjør, noe Min Hage fra gammelt av er kjent for. Det er viktig for oss "ferskinger" i den nye "jappetiden" å huske på. Hvor vi kommer fra og hva som har blitt gjort før oss. Ikke glemme hvilket arbeid som er lagt til grunne for det vi har i dag.

Tiden forandrer seg hele tiden, det kommer nye sorter blomster i salg, trendene er ulike fra år til år, men kvaliteten må være den samme. Derfor er jeg glad for å nå drive en butikk hvor det ligger godt fagarbeid og stolhet for blomstene bak. Dette er tross alt Sandefjords eldste blomsterbutikk.

Jeg skal gjøre mitt ytterste for å opprettholde den gode ånden i butikken, butikkens adresse er ikke lenger den samme men fagstolheten og lidenskapen for et godt håndarbeid er så absolutt til stedet. Jeg syns det er flott at disse gamle bildene har blitt tatt vare på, som en liten påminnelse om hvordan det engang var. Ekte nostalgi er herlig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar