tirsdag 28. april 2009

Kranser i vårens kvist



Kaprifol og Hengebjørk, en fantastisk kombo, som er lett å jobbe med og fin å høste inn.
En egenprodusert krans kler ytterdøra enn en som er maskinlaget og masse produsert, samtidig som jobben med å sanke materialer og lage kranser er spesielt koselig når man er sammen med noen man er glad i. Søstern og jeg brukte mandagen på dette og jeg er helt sikker på at vi fikk løst noen verdensproblemer på den tiden :)
Link til hennes blogg og hennes kranser: http://www.marieverden.blogspot.com/






2 kommentarer:

  1. Nå ble siden din veldig annerledes!
    Kransene ble så fine atte :-)
    Veldig klar for å prøve meg på hjerteform nå!

    SvarSlett
  2. Svinset innom deg på min vei gjennom bloggeland!
    Disse kransene ble utrolig flotte!!

    Jeg har klippet grener fra trær til kranser før, men jeg fikk dem ikke "myke" nok...
    Jeg tror kanskje jeg har sett etter feile trær?

    Håper du titter innom meg også!

    SvarSlett