tirsdag 26. januar 2010

Vårtegn....

Vi har alle våre forskjellige syn på verden og slik er det også når det kommer til vår-tegn.

Her i Min Hage klarer jeg ikke dy meg når Primulaen blomstrer og flørter med sine freshe farger hos leverandørene rundt forbi, så når første anledning byr seg kjøper jeg inn et herlig brett med mitt første sikre vår-tegn.

Tips for stell av Primula:

-Plasseres, men ikke direkte sollys.

-Lar du planten stå kjølig, står den lenger.

-Holde jevnt fuktig, men unngå at den står med bena i vann.

I denne kalde mørke tiden er det viktig å gi øynene en liten dose vitamin-innsprøytning. Vi trenger et håp om at våren utendørs ikke er langt unna, noe å se frem til og noe å glede seg over.

Som du sikkert da har skjønt er mitt beste vårtegn Primula i alle verdens farger. Min kollega blir vår-yr av tulipaner. Så da lurer jeg på...



.............hva er ditt første sikre vår-tegn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar